The City That Never Sleeps

Oops! You've Just stepped in in my City That Never Sleeps. Heee~ Just leave your footprints at the tagboard ;)




posted : Tuesday, November 6, 2012
title : The Awesome Three
Assalamualaikum.. Wooa! Dah lama tak update entry.. Terbatuk aku.. Berhabuk yang amat.. hahaha xD

*Actually tak tau nak cerita apa petang ni..

Memang best lah sekolah pun dah habis.. (mengarut! kau ambik cuti awal) hehe~ tapi tak tau nak buat apa kot kat rumah.. Bored tahap teratas.. Maksimum semaksimumnya! hahaha! Just tak boleh lupa kenangan aku kat sekolah bersama besties aku yang terbaik! Dah la form 3... Tahun depan entah bole jumpa lagi ke tak.. :(

Aliff, Zahid.. tu lah kawan special aku! Kalau dibandingkan dengan kawan yang aku ada sekarang kat BK ni, diorang lagi awesome!(kawan-2 aku kat Bandar Kinrara ni pun awesome banyak tak kurang pun!) takde yang lain.. lagi lebih dari crush! Jap, aku ada crush ke? xD Mana ada~  :D Diorang banyak tolong aku. Aku admit, suka kacau diorang time belajar sebab sometimes aku ni mood belajar selalu hilang. xD walaupun aku je yang paling annoyed dalam 'The Awesome Three' ni *dah lama aku simpan nama tu :') Diorang masih sayang aku walaupun macam mana perangai aku.. :D Sorry korang.. ;')

Sedih ni... Aliff dah confirm pindah.. Zahid pulak mohon KV Sepintas, ehh, Sepintas pulak, Setapak ! Hehehe~ Itu pun tak tau permohonan dia diluluskan ke tak.. Aku? haaaa~ korang tertanya-tanya aku nak ke mana... Well, aku stay je kot kat SAMT tu.. Bagi yang pindah ke sekolah yang takde exam SMA, tak rasa rugi ke tinggalkan SMA form 4 nanti? I just make up my mind.. Aku nak stay! Aku rasa aku dah biasa dengan sekolah aku yang sekarang.. ;) I'll stay!! (sambil menunggu permohonan sekolah kat Kajang.. Sekolah tu? Rahsiaaaa~ ) kalau dapat, aku memang buat Solat Istikharah.. memang pilihan berat.. Dua-2 ada exam SMA.. Dua-2 sekolah terer O.O


Just can't believe it! Argh! Kenapa rasa sekejap sahaja? Ya Allah... I really want everything just like my past times,. repeats.. :'( kalau boleh repeat kenangan tu, again and again. Memang aku spend sebaik-baiknya (Ayat biasa orang pakai  =.=' )


Tapi nak buat macam mana, semuanya pasti ditinggalkan, the only left is, memories... Cuma tunggu terserempak kat mana-2 je lah... Entah-2 Aliff makin handsome, jerawat clear, *padahal jerawat dia sikit je pun.., happy with his loved ones.. Zahid pulak ada Six pack! *tu yang diidamkan dia.. Pergh! terbaik.. (Aku mendoakan korang, bukan perli) -.-' hehehe... Aku? makin matang dari kebudakkan aku... Aku ni memang jenis kanak-2 riang sikit... tapi,! cepat marah.. Emo number 1 -.-'



Walau apapun yang terjadi nanti... Kita still ada connection kan? Aku sangat mengharap kita masih ada ukhuwah yang sama macam dulu.. Maybe more than this.. Kita pun tak tahu apa yang akan kita lalui, as an example, sakit dll... Herm.. takde lah nak caring-2 macam dulu..

Aku ade 1 lagi member ni... dia adalah pendengar setia aku... Masalah pelik aku pun dia dengar.. Aku tak de la sepandai dia.. tapi dia ni memang aku sayang.. M. Farhan Bin M. Fadzli.. Ni gambar dia <3
Comel kan? dia sebelah kiri tu.. Aku tak comel pun.. Farhan ni? Berminat? Sorry la.. Dia memang reject awal-2.. Brother ni Iman kuat tau.. terer pengetahuan agama.. Tunggu sampai masa la baru minat k? hahaha.. Kidding je Farhan.. sayang kau! <3

Here are some pics kenangan aku bersama The Awesome Three.. Tak boleh lupakan hari akhir aku kat Sekolah ni...



Plan nak buat muka whatever.. Tapi, dua-2 buat mood pelik.. Hahahaa xD

Sorry la Aliff, kau punya badge tak masuk.. Kau ke mana tah time tu.. hihihi

Ustaz Don versi SAMT... hikhikhik.. Hahaha.. 


Ini lah whatever Aliff.. Hahaha.. Aku? Tak ready!! >< hahaha


Pendek sangat ke Zahid ni? -.- hahaha...!
 Aliff, fikir masa depan ea? hahaha

Pergh! Hipokrit! tapi Doa-2 lah kami jadi macam ni.. Nak jadi baik! ^_^

Me: Woi! Pehal hafal kamus?! -.- hahaha xD

Everhtings gonna be Goooood! Right Aliff? :D

Aliff, asal kau bau tangan kau? =.= hahaha.. Over gilee kami! xD

Sebab aku tutup mulut, taknak nampak mulut lah!
Eh Zahid, Senyummu menawan menawan..
Kau buat hatiku,, wahh!!! Cair ! xD 

Rasanya setakat tu je kot... Hope this ukhuwah stays till Jannah! Farhan, Aliff, Zahid, aku sayang korang sebagai kawan aku yang paling aku letak kat TOP list aku! Mintak maaf jika aku ada silap salah sepanjang kita menjalinkan ukhuwah yang gila-2 ni.. sayang korang <3

Thats all for my report,
Assalamualaikum... 


Sincerely from my heart <3